Sep 10, 2008

Buka



Semalam lepas balik dari kampung, terus ambil bebudak dari sekolah... Tapi punya la bercinta nak balik masak sebab dah kul 6 lebih. So kami pun menujulak ke Giant... buka di Pizza... dah lama gak tak makan pizza. Hubby aku sorang ni tak minat pizza tapi sebab dia tau aku punya la giler pizza, ikut je la...




Masa pregnant dulu, tiap2 minggu makan pizza, dua kali pregnant... dua kali la aku ngidam pizza... Tapi sekarang dah kurang sikit... takat kalau ada masa dan terasa nak makan tu pergi la...




maisara (akak) tu tak berapa nak makan, so dia makan mushroom soup ngan breadstix je... tu pun dah sedawa 2-3 kali... yang sedap tengok makan uzma (adik)... makan chicken speghetti, lepas tu soup ngan breadstix... balik umah mintak susu pulak... tu yang badan boleh tahan la.. cam aku gak.. hihihihi...

5 comments:

Lady Huyam said...

alahai comeynyeee mysara and uzma nye smile...so swweeettt

Anonymous said...

amboi, sedapnyee nampak...jgn lupa esok buat buka puasa kat rumah.

Mum and Roses said...

seronok kalau tengok Uzma makan .... lepas tu sengeh. eee, geramnya...

Vogue Mom said...

uzma, maisarah n mama dia happy ah dapat makan pizza. tapi apasal muka rais mcm merana tersepit celah2 tu? sure memaksa diri makan tu! heheheheh

WaNNi said...

bestnye dpt makan kat pizza hut. eh, awak bkn ke ada hutang blanjer piza ngn saya...hehehe