Sep 18, 2008

Friends

Dah lama tak melepakkan diri kat blog... busy la... terlalu banyak kerja dan bulan puasa ni rasa macam sentiasa tak cukup masa. Banyak sangat aktiviti. Daripada bangun sahur sampai la nak tidor malam ada je benda nye... buat ke seratus kalinya aku kata aku nak jadik full time housewife...

Teringat pulak kat kengkawan seangkatan... How they handle life so far... My circle of close friends tak la ramai sangat. Sejak kerja di UTeM ni, besides hubby, I have 2 other very close friends. Dari time anak dara dulu, ada je aktiviti merepek meraban yang dibuat... Among the three of us, I'm the eldest la... then wanni next jija... Wanni (left) dah ikut hubby dia study di UK... dah kurang la berborak.... sebab bila dia call aku memanjang je takde kat ofis... harapkan msg kat blog dia la... Jija (center) ada kat UTeM lagi... dok kat Korporat tu... korporat ke keparat... hihihihi... yang ni pun satu... bila aku free dia manjang bz ngan function, bila dia free aku pulak merayau ngan kursus aku tu... Kalu ada time free dapat la kuar bfast... tapi time bulan pose ni... bila masanye... hari tu kejap dapat buka sesama, tu pun sebab nancy ajak... kalu tak, selamat hari raya le... Gambar ni time kami camping kat Taman Negara...

I got married first in 2004, wanni in 2005 and jija 2006. so, anak kami pun tak jauh beza... hihihihi... Nurin (right) anak wanni, Raul (center) anak jija and uzma (left) is mine. Orang kelantan kata 'come'.
Jija and wanni cepat la dapat lagi sorang, sama seri ngan saya... hihihihi...



Anyway, actually I don't have much to write, still tired with chores so idea tak nak mari....

4 comments:

WaNNi said...

waaaaa..baru nak wat entry pasal awak n jija, awak lagi laju. ingat nak tempek gambar awak n jija posing atas batu kontrol ayu, masa gi camping. miss u all sooooo much, merajuk ni tau. call slalu x dapat. lepas tu dpt ckp pun kejap je. x sempat bergosipan. ada sorang budak kat sini sebijik macam uzma, pejal2 n ganas pun sama. kalo dapat sy ambik gambar budak tu saya kirim kat awak.

Rais & Azizah said...

hihihi... sebenarnya dah lama tak update blog... tu yang nak jugak update tapi tak tau nak tulis apa...

yan said...

emm ko ngan pn.marsita sama lah 2X5 bz.. sampai la ni naik maleh aku nak call pn marsita tu.. bz manjang je....

Jija said...

wahhh..gambar masa zaman daraku...huahuahua...teringat sehh...zaman single wei senang...g panjat gunung pun senang..sekarang kalau nak g kena laa masukkan anak tu balik dalam perut..bolehh gitu?...:)